Popular Posts

Sunday, March 21, 2010

Kaya di UNSTOPPABLE?



Betapa ruginya hidup kalau hanya ada satu jenis income, iaitu Aktif income! Betapa malangnya hidup seandainya tak ada Pasif income.

Aktif income = maknanya kena berlari baru dapat duit!

Pasif income = maknanya dalam tidur pun dapat duit!

Kalau kita cerdik, nak pilih yang mana?

UNSTOPPABLE adalah merupakan satu komuniti yang membimbing anda menjadi STRIKER bukan lagi DEFENDER!! Anda sendiri tahu yang mana akhirnya pasti MENANG!! ..kalau satu team bola asyik nak bertahan je mana mungkin menang, pasti kecundang..penat asyik cukup-cukup makan..tak tau pulak adanya 'harta karun' tersembunyi yang lama tunggu dikeluarkan!

Untuk jadi STRIKER, cuma perlukan 'skill'...hari ni UNSTOPPABLE dah ada lebih 40,000 members dan bertambah antara 1500-2000 orang sebulan!! Mengapa ramai sangat yang berjaya tukar miskin jadi kaya di UNSTOPPABLE? pasal semua ambil langkah jadi STRIKER!!

Ibarat macam duit dah berterabur atas jalan, tinggal nak ambik je..takkan nak tengok je?

FACEBOOK

..
Powered by Blogger.